Sahabat-sahabat Sejati...

Wednesday 15 June 2011

seorang atau berdua?

salam utk semua sahabat..agak lama x menconteng ape2 di blog ni..agak lama jgk nak cari idea utk blog ni..7 jun lepas aku dh genap 19 tahun hidup di bumi Tuhan ini..alhamdulillah..masih diberi keizinan utk hidup olehNya..

ok...aku nk tanye sahabat2 ku..aku nk share dgn korang ttg 1 perkara yg dipanggil 'couple'..mende ni dh jd trned zaman sekarang..ade sesetengah golongan mengatakan klu x couple maknenye x up to date (ketinggalan r maknenye tu)..aku penah pgg pd prinsip ini...tp aku rase mcm lbh byk sengsara yg aku dpt dari bahagia...

so..sbg remaja..aku nk tanye pendapat korang..lbh baik seorang? atau berdua? maksud ku dlm konteks dunia teknologi ni..

insyaAllah beberape ketika lg..aku update r kot..klu ade idea r..hehehe...salam..



http://www.iluvislam.com/tazkirah/remaja-a-cinta/2639-bercinta-sebelum-vs-selepas-kahwin.html

3 comments:

  1. Salam Emir..dah follow awak..

    my opinion terpulang pada masing2..if rasa better be lone ranger then just proceed..tapi bagi saya yang dah tua ni..i need a man behind me..ehehehe..sakit berkali2 tak semestinya sakit selamanya..Allah akan bagi kita bahagia jugak at last..:)

    ReplyDelete
  2. kalo gatal nk berdua, cukupkan diri dengan ilmu, kewangan, iman dan segala kemampuan yang laen dulu. kalo still sensorang, nk cari teman idup ape salahnya, tapi takde ikatan kapel2 ni. dah suka, masuk minang terus.

    ReplyDelete
  3. anayana - terima kasih utk pandangan itu...cuma kdg2 rase serik utk berdua...tp kdg2 jgk..hati nak kan teman...

    zoul - betul jugak kate ko tu...terima kasih sahabat..

    ReplyDelete