Sahabat-sahabat Sejati...

Friday 31 December 2010

1992-2011


salam....2010 hampir meninggalkan kita semua...begitu banyak yg dilalui semasa 2010..dan 2010 jugalah menyaksikan aku menempuh pengalaman baru iaitu mula hidup sbg seorang siswa di IPT atau lebih khusus di Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah (KIPSAS) dlm bidang Dakwah dan Pengurusan...selama tempoh setahun jugalah menyaksikan ramai insan yang menjadi kawan aku..ade yg meninggalkan aku hanya kerana pentingkan pasangan...2010 juga menyaksikan yang aku mengenali seseorang..sehingga aku jatuh cinta pdnya..tapi yelah..takdir Allah menentukan hubungan aku dan dia putus begitu shj...betul2 beberapa hari sebelum masuk 2011...tapi aku jadikan itu sebagai pengajaran...banyak lg klu nak dikongsi..tapi cukup setakat tu je kot..hehe...ok,2011 pula..apalah yg akan kita tempuhi pd 2011...adakah azam kita semua kan tercapai...adakah impian kita akan jadi kenyataan...apa2 pun sama2 lah kita bertekad utk menjadi yg lebih baik pd 2011 yang tinggal beberapa jam lagi akan menjelang...semoga Allah mlimpahkan rezekiNya dan rahmatNya buat kita semua...amin3....

5 comments:

  1. smoga tahun baru lebih baik daripada tahun2 lepas :)
    dah follow.. btw, minal mahdi..ilal lahdi tu maksudnye ape ek ? :D

    ReplyDelete
  2. budak giler cadbury : heepy new year too..n thanks :)

    farah hanim : insyaAllah..maksudnya tuntutlah ilmu dari buaian hingga liang lahad...

    ReplyDelete
  3. da follow da...
    sabar atas sume dugaan pasti ada hikmahnye..mungkin awk akan terima seorang wanita yg lebey baik dr dye...

    ReplyDelete
  4. hepi new year zamir..semoga semua impian akan tercapai amin :)

    ReplyDelete