Sahabat-sahabat Sejati...

Thursday 30 December 2010

thoughts of a heartbroken human...

apa rasanya bila org yg tersayang x dpt terima kita lagi? apa rasanya bila bercinta lama2 tp last2 putus gitu je? aku cube utk terima hakikat bahawa dia dah pun pergi meninggalkan aku...keputusannya x dpt aku halang...HEARTBROKEN...tu yg aku rase sekarang..tp aku yakin kuasa Allah mengatasi segalanya...aku cube utk hidup tanpa dia..mungkin mase ni lebih baik utk aku tumpu pd study aku...wlu cmne pon...kdg2 terlintas gak dia dlm minda kusut aku ni..seandainya ada yg ingin komen...berilah aku tunjuk ajar cmne nk lupekan perkara ni 100%...aku nk mulakan hidup baru...tanpa ada bayang2 dia lagi...     

2 comments:

  1. sibukkan diri anda (: lupakan kenangan yang pernah wujud antara anda dgn dia tapi jangan benci. ingatlah DIA YANG MAHA ESA. ada hikmah apa yang terjadi. janganlah anda menyesal atau salahkan diri anda.

    ReplyDelete
  2. salam zack!

    Gk dtg bertandang ni, owh yer caner nak lupakan 'dia' erk. itu semua bergantung pada zack juga. if zack kuat maka nya zack bole juga lupakan. Ape yg penting zack kene hadapi sume ni dgn pikiran yg positif, and teruskan lah memohon pd DIA! kerana DIA lagi maha mengetahui =)

    Chiil Ok! GK datang sini blogwalking and follow

    ReplyDelete